دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
برگزاری دوره احکام پرتکرار در مدرسه علمیه فاطمیه شهر ملاثانی

حوزه/ با حضور فعالان عرصه پاسخگویی به سوالات شرعی و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه شهر ملاثانی مرحله دوم دوره احکام پرتکرار و پرکاربرد در ساختمان آن مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، با حضور فعالان عرصه پاسخگویی به سوالات شرعی و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه شهر ملاثانی مرحله دوم دوره احکام پرتکرار و پرکاربرد در ساختمان آن مدرسه برگزار شد.

در این دوره حجت الاسلام مرتضی آل مبارک، کارشناس پاسخگویی به احکام شرعی، "احکام عقیقه، حمل بچه در نماز، تطهیر فرش در آپارتمان، تقاص و ردمظالم را ارائه کرد.

گفتنی است پیش از برگزاری این دوره نشست هم اندیشی مرحله اول دوره احکام پرکاربرد در مدارس علمیه خواهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان و حجت الاسلام دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این نشست، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان ضمن قدردانی از برگزاری مرحله اول دوره احکام پرکاربرد در مدارس علمیه استان، به اعلام آمادگی و استقبال برای ادامه دوره ها و مراحل بعدی دوره احکام پرتکرار و پرکاربرد اشاره و بیان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از جمله نهادهایی است که بیشترین تعامل و همکاری را با حوزه خواهران دارند و از این بابت تشکر می کنیم.

همچنین حجت الاسلام دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی استان خوزستان در این نشست بر صدور مدرک پایان دوره مشترک و ادامه روند برگزاری دوره ها تاکید کرد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام مرتضی آل مبارک مسئول بخش پاسخگویی نمایندگی خوزستان طی سخنانی گزارشی از روند مرحله نخست دوره احکام کاربردی در 10 ساعت آموزشی و با بهره گیری از اساتید مجرب ارائه کرد.

گفتنی است مرحله اول دوره احکام پرکاربرد در 10 ساعت آموزشی طراحی در بخشی از مدارس علمیه خواهران شهرستان اهواز اجرا شد که در ادامه سایر مدارس علمیه اهواز و برخی از شهرستان ها نیز در برنامه آموزشی خواهند بود.

از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان تا کنون 16 دوره احکامی ویژه اساتید و فعالان عرصه پاسخگویی به سوالات شرعی با حضور اساتید برجسته کشوری نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha